13 februari 2017

Staatssecretaris Jetta Klijnsma bezoekt regio Emmen, Coevorden en Hardenberg

Staatssecretaris Jetta Klijnsma van Sociale Zaken en Werkgelegenheid bezoekt op 18 februari de regio’s Coevorden, Emmen en Hardenberg. Klijnsma zal een kijkje nemen bij diverse instellingen en bedrijven in deze regio’s. De tour vindt plaats op uitnodiging van de diverse PvdA-afdelingen in de regio’s.

Klijnsma begint haar bezoek ’s ochtends in Hardenberg, waar ze ondermeer te gast zal zijn in De Zorgzaak in Huize De Eik. Hier wordt ze ontvangen door wethouder René de Vent en zal ze spreken over diverse zorgthema’s. Daarna reist Klijnsma door naar Coevorden voor een bijeenkomst met onder andere raadsleden, wijkverpleegkundigen, medewerkers van thuiszorgorganisatie Beter Thuis, kledingbank De Cirkel, EMCO en de voedselbank.

Tot slot brengt Klijnsma een bezoek aan Emmen. Vanuit de winkel van Pro Emmen zal de staatssecretaris dan meedoen aan de publiekscampagne in winkelcentrum De Weiert. Het bezoek wordt afgesloten met een bijeenkomst in wooncentrum De Holdert waar Klijnsma in gesprek zal gaan met bewoners, vrijwilligers en verpleegkundigen.