Door De redactie op 27 oktober 2013

Doe mee met de leergang Verre Oosten!

Ben jij nieuw of loop je al een tijdje mee en wil je meer weten van de lokale politiek? Zie jij de gemeenteraadsverkiezingen als grote kans voor je lokale PvdA afdeling? Houdt voor jou het contact binnen de PvdA niet op bij de gemeentegrens en wil je wel eens weten wie er in buurgemeente actief zijn? Wil je meer weten van de politiek en de PvdA in het algemeen? Schrijf je dan in voor de PvdA leergang Verre Oosten! Met Verre Oosten wordt natuurlijk bedoeld: Oost Nederland.

In een viertal bijeenkomsten verdiep je je kennis over de partij, krijg je onder andere een debattraining, leer je onderhandelen, leden werven en campagne voeren. Allemaal essentiële vaardigheden voor een goed functioneren binnen de PvdA. Als bonus leg je contacten buiten je eigen afdeling. Je wordt begeleid door trainers die lang mee lopen binnen de partij en veel ervaring hebben.

Aan de hand van het deelnemersaantal zal een geschikte locatie gezocht worden. Deze zal zo spoedig mogelijk aan de deelnemers bekend worden gemaakt. Deelname aan de leergang zijn gratis. We verwachten dat iedereen bij alle bijeenkomsten aanwezig is en zich anders uiterlijk een week van tevoren afmeldt.

DatumOnderwerpPlaats
16 november

10:30 – 16:00 uur

Werking partij en CampagneHardenberg