Door op 13 mei 2014

Partij van de Arbeid met Roodtrip in Emmen

De Partij van de Arbeid is donderdag 15 mei met de zogeheten Roodtrip in Emmen. Wethouder Bouke Arends gaat samen met vrijwilligers van de partij in gesprek met inwoners van de wijken Angelslo en Emmerhout over Europa en roepen hen op 22 mei te gaan stemmen voor het Europees Parlement.

Het bezoek aan Emmen is onderdeel van de Roodtrip van de PvdA die van 10 tot en met 22 mei duurt. Kandidaat-Europarlementariërs, Tweede Kamerleden en vrijwilligers van de partij reizen door het land om met mensen in gesprek te gaan over Europa.

Donderdag 22 mei zijn de Europese verkiezingen. Wethouder Arends roept alle inwoners van Emmen op te gaan stemmen: “Veel kunnen we in Nederland zelf, maar voor gezamenlijke uitdagingen hebben we elkaar in Europa nodig. De Partij van de Arbeid staat voor meer banen hier in Nederland. Het aanpakken van banken en bonussen. Het tegengaan van de oneerlijke verdringing van werk. En een samenleving die gebaseerd is op verdraagzaamheid en niet op haat en nijd tussen mensen.”