Programma PvdA Emmen nu ook toegankelijk via Spotify en Youtube.

28 december 2021

Verkiezingsprogramma nu ook hier te beluisteren via Spotify en YouTube

EMMENHet verkiezingsprogramma van de Partij van de Arbeid is ook te beluisteren via Spotify en YouTube. Op deze manier wil de partij ook de inwoners die een visuele beperking of moeite met lezen hebben in de gelegenheid stellen kennis te nemen van de standpunten van de PvdA Emmen.

Vorige week stelden de leden het verkiezingsprogramma met de titel ‘Samen werken aan de toekomst’ vast. In het programma is een duidelijk verband gelegd met de door de Verenigde Naties vastgesteld Duurzame Ontwikkelings Doelen (Sustainable Development Goals). Bij die doelen is inclusie en kansengelijkheid een belangrijke rode draad.

Lijsttrekker Anita Louwes heeft zelf het programma ingesproken: ”We hadden al langer de wens om ons programma toegankelijk te maken voor mensen die het, door welke oorzaak dan ook, niet kunnen lezen. Ik ben blij dat we dit nu hebben kunnen doen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen op zijn of haar manier kennis kan nemen van onze standpunten. Als je het over inclusie en toegankelijkheid hebt, moet je ook het voorbeeld geven.”

Het programma is als podcast op Spotify en Youtube te vinden via de kanalen ‘pvda emmen’. Anita Louwes sluit af met een tip:” Ik zie steeds meer mensen een wandeling maken tegenwoordig, ook tijdens dat ommetje is het programma natuurlijk prima te beluisteren.”

____________________________________________________________________________

Ook te beluisteren via Spotify: PvdA Emmen | Podcast op Spotify