Door Anita Louwes-Linnemann op 16 februari 2014

Veel belangstelling voor een roos van Agnes

Afgelopen vrijdag was de campagneaftrap van de PvdA op de markt in Emmen. Met de gemeenteraadsverkiezingen in aantocht was er voor de inwoners volop gelegenheid om vragen te stellen.

Op een koude maar zonnige Valentijnsdag is de stand van de PvdA Emmen door veel Emmenaren bezocht. Naast de kandidaat-raadsleden waren ook Tweede Kamerlid Agnes Wolbert en Agnes Jongerius (kandidaat voor het Europarlement) aanwezig om de lokale afdeling van de partij te helpen met het uitdelen van de bekende roos. De kandidaten deelden hun standpunten en keuzes voor de toekomst van Emmen met de inwoners. Ze namen alle tijd om mensen te laten zien welke keuzes volgens de PvdA belangrijk zijn. De komende tijd voert de PvdA verder campagne om de inwoners van de standpunten en keuzes voor de toekomst op de hoogte te brengen.

Muziek door et_ – Kopeika
Anita Louwes-Linnemann

‘Meedoen in de maatschappij’ Wie ben je? ‘Ik ben geboren en getogen Zwartemeerster. Ik ben getrouwd en ben trotse moeder van twee kinderen. Ik werk bij een stichting die zich bezig houdt met inkomensbeheer.’ Wordt opgetogen van: ‘Dat er steeds meer initiatieven ontstaan waardoor mensen mee kunnen doen in de maatschappij. Een voorbeeld is dat

Meer over Anita Louwes-Linnemann